سیاست حفظ حریم خصوصی
سیاست حفظ حریم خصوصی
۵. مسئولیت شرکت
۵-۱ شرکت با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجیگری تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفاده از خدمات آنی طب بین کاربران و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها انجام می دهد.
۵-۲ شرکت با استفاده از نظارت های خود و انجام نظرسنجی از کاربران سرویس گیرنده در پایان زمان ارائه هر خدمت تلاش می کند خدمات را با کیفیت مطلوبتری به کاربران ارائه دهد.
۵-۳ شرکت تلاش خود را جهت فراهم نمودن امکان استفاده از خدمات نرم افزاری آنی طب توسط دستگاه های کاربران محترم می کند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه ها یا همۀ شبکه های ارتباطی (اینترنت، شبکۀ تلفن همراه و ...) نخواهد داد.
۵-۴ تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی، بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارائۀ اطلاعات کاربران به مراجع مذکور می باشد.
۵-۵ چنانچه هریک از کاربران آنی طب در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس ۲۴ ساعته و واحد رسیدگی به شکایات آنی طب مطرح کنند و شرکت پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.
۵-۶ جهت اطلاع بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائۀ خدمات آنی طب و استفاده از نرم افزار ، همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران توسط آنی طب در سایت قرار داده شده است و اشخاص می توانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات آنی طب آشنا شوند. همچنین همکاران ما در مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هر گونه ابهام و سوال کاربران هستند. لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری فقط از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست.
۵-۷ مسئولیت آنی طب فقط در فرضی است که کاربر سرویس گیرنده از طریق اپلیکیشن آنی طب درخواست خدمت ارسال کرده است و کاربر سرویس دهنده نیز این درخواست را پذیرفته است. لذا اگر کاربر سرویس دهنده و کاربر سرویس گیرنده که در اپلیکیشن آنی طب ثبت نام کرده اند خارج از اپلیکیشن با یکدیگر بر انجام خدمتی توافق نمایند، علاوه بر اینکه هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود، شرکت این حق را دارد که بر علیه کاربر سرویس دهنده که پیشتر تمامی شرایط و مقررات را پذیرفته است، اقدامات قانونی و حقوقی را پیگیری نماید.
۶. مسئولیت کاربران
۶-۱مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام ارائه خدمت) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربران) باشد، بر عهدۀ شخص متخلف بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و شرکت می تواند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی شرکت به عمل آورد.
۶-۲هر گونه اقدامی از سوی کاربر سرویس دهنده که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی های شرکت شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد. شرکت این حق را برای خود محفوظ می داند که حساب کاربر سرویس دهنده را مسدود و در صورت نیاز، علیه وی اقدام قانونی انجام دهد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند.
۶-۳ کاربر سرویس دهنده متعهد می شود تنها از علایم و اقلام سازمانی که توسط شرکت تهیه و در اختیار او گذاشته شده است استفاده کند و مسئولیت استفاده از اقلام و علایمی که سبب ایجاد مشابهت و یا ایجاد اشتباه برای کاربران سرویس گیرنده و یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی کند، بر عهدۀ کاربر سرویس دهنده بوده و در صورت لزوم شرکت به قطع خدمات با نامبرده و پیگیری قانونی اقدام خواهد نمود و شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده به شرکت خواهد بود.
۶-۴ کاربر سرویس دهنده متعهد به تهیه بیمه مسئولیت تعریف شده و مربوط به حرفه و سطح خدمات خود می باشد.
۶-۵ در صورتی که در حین ارائه خدمت، کاربر سرویس دهنده نسبت به نقض تعهدات قانونی از سوی کاربر سرویس گیرنده اطلاع پیدا کند، کاربر سرویس دهنده متعهد به پیروی از دستورالعمل ها و در نهایت اعلام گزارش به مرکز تماس شرکت و مراجع انتظامی خواهد بود.
۷. نکات قابل توجه در خصوص آنی طب
۷-۱هیچ یک از خدمات قابل ارائه از طریق اپلیکیشن آنی طب اورژانسی نمی باشد
۷-۲شرکت ممکن است در شرایطی به کاربران اجازه دهد که در وب سایت، نرم افزار موبایل و یا سایر بخش های این سامانه، عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و ...) که به این شکل در خدمات ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهد بود. اما با ثبت آنها در خدمات مرتبط به آنی طب کاربران این حق را به آنی طب می دهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین شرکت مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر منتقل کند.
۷-۳ شرکت در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (سرویس دهنده یا سرویس گیرنده) می تواند برای شرکت یا سایر سرویس گیرندگان منفی باشد و یا مطلوب نباشد، طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات آنی طب را دارد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.